Mail icon sp9@belchatow.pl tel icon 44 633 46 80
Znajdź grupę

KLASA 7

 

Prace pisemne należy drukowac i gromadzić w teczce.

Jeżeli nie ma możliwości drukowania należy napisać rozwiązania do danej karty pracy na  oddzielnej kartce

 "DRODZY UCZNIOWIE
Należy korzystać z zamieszczonych materiałów systematycznie,
ponieważ będą zamieniane na aktualne w danym tygodniu."

Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna udostępniła darmowy portal dla uczniów

https://wolnelektury.pl/

 

ZAJĘCIA POZALEKCYNE

Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne

prowadzone przez p. Annę Studziżur

zadanie_1zadanie 2zadanie 3zadanie 4zadanie 5zadanie 6zadanie 7

 zadanie 8zadanie 9zadanie 10zadanie 11

zadanie 12zadanie 13zadanie 14zadanie 15

zadanie 16zadanie 17zadanie 18zadanie 19zadanie 20

 

 

Przedmiot

 

Język  polski

 Polecenia do pracy samodzielnej klasa 7b, c

 klasa_7b_i_7c_26.03-3.04.20    klasa_7b,_7c_6.04-8.04.20.

klasa 7b,c_15-21.04.20.              j.polski_klasa_7_b_c.  

j. polski klasy_7b, c.                    lekcje_kl.7_11-18.05.

j.polski_kl.7_b,_c_od_19-29.05    kl.7_b_c_od_2-05.06

 

Materiały do pracy samodzielnej  klasa 7a na dzień  16.03.2020r.

Zredaguj opowiadanie twórcze z dialogiem o dalszych losach Manolina (bohatera książki "Stary człowiek i morze"), który żyje współcześnie i jest w wieku Santiaga.

Nowe materiały karta pracy, notatka

jezyk_polski_31.03.2020r.  jezyk_polski_03.04.2020r.

jezyk_polski_30.03.2020r.  jezyk_polski_02.04.2020r.

jezyk_polski_27.03.2020r.  jezyk_polski_01.04.2020r.

jezyk_polski_26.03.2020r.  jezyk_polski_06-08.04.20r.

jezyk_polski_15-17.04.20.   jezyk_polski_20-24.04.20

jezyk_polski_27.04-04.05.2020.  7a_jezyk_polski_05.-11.05.20.

7a_jezyk_polski_12-18.05.2020r  7a_jezyk_polski_19-22.05.2020r.

7a_jezyk_polski_25_29.05.2020r.     01_05.06.20.doc 

7a_jezyk_polski_08_10.06.2020r.     7a_jezyk_polski_15_19.06.2020r.

 

Polecenia do pracy samodzielnej klasa 7d zadanie1, zadanie2

Pierwsze zadanie dotyczy wypełnienia karty pracy , dotyczącej: życia pisarza,  treści "Krzyżaków" na różne oceny. Możecie zrobić to w komputerze, jeżeli nie macie możliwości wydrukowania proszę przesłać na moja pocztę: helenka.kor@wp.pl

      Drugą pracę proszę wypełnić i włożyć do zeszytu przedmiotowego lub napisać w zeszycie. Ta praca dotyczy analizy dzieła. Macie 5 tematów.
    
     Proszę napisać pracę stylistyczną: Gdybym był średniowiecznym rycerzem na swoją pannę wybrałbym...Charakterystyka postaci. (pamiętajcie, że nie wolno kopiować z internetu). Zróbcie to sami. Pozdrawiam i życzę miłej pracy i zabawy.
 
 
 
 
 

Język  angielski

Karty pracy dla klasy 7d 

ćwiczenia 

7d_j.ang._26.03-03.04     7d_j.ang._08.04.

7d_j.ang 15-17.04.20       7d_j.ang_20-24.04.20

7d j.ang__27-30.04.20          ang_7d_04.05-08.05.

 ang_7d_11-15.05.            ang_7d_18-22.05.       ang_kl_7d_25_29.05 

 01-05.06_ang_7d.            ang_kl_7d.         karty_pracy_15_19.06_kl_.7d

Materiały do pracy samodzielnej klasy 7A i B

karta pracy7a,b, ćwiczenia7a, ćwiczenia1-7b, ćwiczenia2-7b

Witam. Wysyłam scany z podręcznika oraz zeszytu ćwiczeń. Jeśli ktoś ma zeszyt ćwiczeń w domu to w nim wykonuje zadania. Jeśli nie ma, drukuje lub zapisuje odpowiedzi na kartce. Tematy lekcji, notatki, słownictwo oraz odpowiedzi do zadań możemy przepisać do zeszytu. Jeśli zeszyt został w szkole, drukujemy materiały lub piszemy rozwiązania na kartkach. Wszystkich nowych konstrukcji gramatycznych, słówek oraz wyrażeń uczymy się na bieżąco, zarówno wymowy jak i pisowni. 

pobierz  j.angielski_klasa_7b_gr._chlopcow_26.03.-03.04.2020

pobierz_j.angielski_klasa_7b_gr._dziewczyn_26.03._03.04.2020

 pobierz j.angielski_klasa_7a__26.03._03.04.2020

j._ang._klasa_7a___06.04_08.04.2020.

j._ang._klasa_7b___gr._chlopcow_06.04_08.04.2020. 

j._ang._klasa_7b___gr._dziewczyn_06.04_08.04.2020.

j._ang._klasa_7a__15.04.-17.04.2020.

j._ang._klasa_7b__gr._chlopcow_15.04.-17.04.2020.

j._ang._klasa_7b__gr._dziewczyn_15.04-16.04.2020. 

j._ang._klasa_7a__20.04.-24.04.2020. 

j._ang._klasa_7b__gr._dziewczyn_20.04.-24.04.2020.

j._ang._klasa_7b__gr._chlopcow_20.04.-24.04.2020.

j._ang._klasa_7a__27.04.-30.04.2020. 

j._ang._klasa_7b__gr._dziewczyn_27.04.-30.04.2020.

j._ang._klasa_7b__gr._chlopcow_27.04.-30.04.2020

j_ang_klasa_7a__04-08 maj 2020.      j.ang_klasa_7b_04-08 maj 2020

j.ang._klasa_7b_11.05-15.05.20   j.ang._klasa_7a_11.05-15.05.2020

j._ang._klasa_7b_18.05.-22.05.20   j._ang._klasa_7a 18.05.-22.05.20

j._ang._klasa_7b_25.05-29.05.20    j._ang._klasa_7a_25.05-29.05.20

j._ang._klasa_7b_01.06-05.06.20    j._ang._klasa_7a_01.06-05.06.20

j._ang._klasa_7b_08.06-19.06.20    j._ang._klasa_7a_08.06-19.06.20

klasa 7 c.

 
 
 
 
 

Język niemiecki

  

Materiały do pracy samodzielnej klas 7a, b, c, d   

karta pracy1 

karta_pracy_nr_2_z_j.niemieckiego_dla_klas_7- 26.03-3.04.20

karta_pracy_nr_3_z_j.niemieckiego_dla_klas_7  26.03-3.04.20

karta_pracy_nr_5_z_j.niemieckiego_dla_klas_7 do 8 kwietnia 2020. 

karta_pracy_nr_4_z_j.niemieckiego_dla_klas_7 do 8 kwietnia 2020.

Wytyczne do zadań_na_ocenę j. niemiecki _kl.7 do 8 kwietnia 2020.

 

Drodzy Uczniowie.
Zadania z kart pracy nr 6,7,8 i 9 wpisujecie wraz z tematem do zeszytu lub wypełniacie na wydrukowanej karcie pracy. NIE PRZESYŁACIE TYCH KART NA MOJĄ SKRZYNKĘ POCZTOWĄ.

Pozdrawiam serdecznie, życzę Wam i Waszym Bliskim dużo zdrowia i wytrwałości.
H. Muskała.

karta_pracy_nr_6_j.niemiecki_dla_klas_7a,b,c,d do 17kwietnia 2020

karta_pracy_nr_7__z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7a,b,c,d

karta_pracy_nr_8__z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7a,b,c,d

karta_pracy_nr_9__z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7ab,c,d

karta_pracy_nr_9 czesc_2_kl._7b_i_7d

karta_pracy_nr_10__z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7a,b,c,d

karta_pracy_nr_11__z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7a,b,c,d 

karta_pracy_nr_12__z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7a,_7b,7c,7d

karta_pracy_nr_13__z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7a,7b,7c,7d

karta_pracy_nr_14__z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7a,7b,7c,7d

karta_pracy_nr_15__z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7a,_7b,7c,7d

karta_pracy_nr_16__z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7a,7b,7c,7d.

 karta_pracy_nr_17__z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7a,7b,7c,7d.

karta_pracy_nr_18_z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7a,7b,7c,7d

karta_pracy_nr_19_z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7a,7b,7c,7d.

karta_pracy_nr_20_z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7a,7b,7c,7d.

karta_pracy_nr_21_z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7a,7b,7c,7d

karta_pracy_nr_22_z_jezyka_niemieckiego_dla_klas_7a,7b,7c,7d

  

Historia

Klasa 7A i 7D. Jeżeli nie posiadacie podręcznika korzystacie ze wszystkich dostępnych Wam źródeł.

historia__7a_i_7d. do 24.04.20
historia__7a_i_7d.  27-30.04.20

    

Klasy 7B i 7C
Bardzo proszę o systematyczne "pamięciowe" opracowywanie przedstawionych tematów (od 26 marca), ponieważ po powrocie do szkoły (a być może drogą zdalną) będzie z nich sprawdzian (na który musimy mieć  wiadomości na podane wcześniej przeze mnie  zagadnienia z poszczególnych tematów). O terminie  ewentualnego przeprowadzenia  sprawdzianu poinformuję Was .
KLASA VII B

Bardzo proszę o przesyłanie zapowiedzianych wcześniej prac pisemnych z historii na adres: maciek1102k@wp.pl.  Przypominam, że uczniowie klasy VII b mają do oddania (wysłania) dwie prace. Termin wysyłania prac upływa 3 maja 2020 r. Prace muszą być  czytelne (przejrzyste), musi też być właściwie zachowana  kolejność stron. Strony prac na zdjęciach muszą być przedstawione pionowo – czyli tak, jak czytamy książkowy tekst – wersety poziome (a nie obrócone o 90 stopni !). Pozdrawiam Was.

KLASA VII C

Bardzo proszę o przesyłanie zapowiedzianej wcześniej pracy pisemnej z historii na adres: maciek1102k@wp.pl.   Termin wysyłania prac upływa 3 maja 2020 r. Prace muszą być  czytelne (przejrzyste), musi też być właściwie zachowana  kolejność stron. Strony prac na zdjęciach muszą być przedstawione pionowo – czyli tak, jak czytamy książkowy tekst – wersety poziome (a nie obrócone o 90 stopni !). Pozdrawiam Was.

 
6. 04 VII B:- OMAWIAMY KULTURĘ I ZMIANY SPOŁECZNE W OKRESIE MIĘDZYWOJENNYM
Strony 205 - 209
Polecenia ustne:
1. Co przyczyniło się do rozwoju i zmian w dziedzinie kultury w okresie dwudziestolecia międzywojennego?
2. Na czym polegała tak zwana emancypacja kobiet?
8. 04 VIIC - OMAWIAMY ODRODZENIE RZECZYPOSPOLITEJ
Strony 218 - 221.
Polecenia ustne:
1. Co spowodowało, że w 1918 r. wzrosły szanse Polaków na odzyskanie niepodległości ojczyzny?
2. Podaj pełne nazwy ośrodków władzy państwowej, które zaczęły powstawać jesienią 1918 roku?
3. Pamiętamy dokładną datę odzyskania niepodległości Polski.
15. 04  VII C-OMAWIAMY WALKĘ O GRANICĘ WSCHODNIĄ POLSKI
Strony od 222 do 227 (dla chętnych strony od 228 do 229).
Zagadnienia ustne:
1. Pamiętamy nazwy, przywódców i najważniejsze założenia dwóch koncepcji polskiej granicy wschodniej.
2. Pamiętamy nazwy wydarzeń zbrojnych, które miały wpływ na ukształtowanie się polskiej granicy wschodniej (np. wyprawa kijowska, bitwa warszawska, nadniemeńska).
3. Pamiętamy roczną datę i najważniejsze postanowienia pokoju w Rydze.
4. Umiemy wskazać na mapie ostateczne wschodnie granice Polski i njważniejsze wschodnie miasta, które znalazły się w Polsce (Wilno, Lwów).
16. 04 (czwartek)VII b-PRZEDSTAWIAMY DĄŻENIA ŚWIATA DO II WOJNY
Strony od 210 do 213.
Zagadnienia ustne:
1. Na czym polegała tzw. remilitaryzacja Niemiec w okresie międzywojennym?
2. Jak zmieniło się terytorium Niemiec przed 1 września 1939 roku?
3. Z którymi faszystowskimi państwami Niemcy zawiązały sojusz w latach trzydziestych XX wieku i jak brzmiała potoczna nazwa tego sojuszu ("osi)?
17. 04 (piątek)VII C-OMAWIAMY KSZTAŁTOWANIE SIĘ POLSKIEJ GRANICY ZACHODNIEJ I POŁUDNIOWEJ
Strony od 230 do 234.
Zagadnienia ustne:
1. Umiemy wskazać  na mapie zachodnią, południową i północną granicę międzywojennej Polski.
2. Pamiętamy dwa skutki powstania wielkopolskiego.
3. Czym zakończył się dla Polski plebiscyt na Warmii, Mazurach i Powiślu?
4. Wymień trzy skutki trzeciego powstania śląskiego.
5. Pamiętamy nazwy działań zbrojnych mających wpływ na ukształtowanie się polskiej granicy północnej, zachodniej i południowej (powstanie wielkopolskie, trzy powstania śląskie, walki o Śląsk Cieszyński).
20. 04 (poniedziałek)VII B-POWTARZAMY WIADOMOŚCI O ŚWIECIE W OKRESIE MIĘDZYWOJENNYM
Pisemna praca na ocenę.  Pracę wykonujemy w zeszytach przedmiotowych lub na kartkach i oddajemy nauczycielowi do oceny po powrocie do szkoły.
Polecenia:
1. Wyjaśnij, czym był wielki kryzys gospodarczy i jakie były jego skutki.
2. Podaj, jak zmieniła się sytuacja kobiet w dwudziestoleciu miedzywojennym.
3. Wymień represje stosowane w państwach totalitarnych.
22. 04 (środa)VII C-OMAWIAMY RZĄDY PARLAMENTARNE W POLSCE MIĘDZYWOJENNEJ
Strony od 235 do 239.
Zagadnienia ustne:
1. Pamiętamy roczną datę konstytucji marcowej i jej najważniejsze postanowienia.
2. Pamiętamy imiona i nazwiska dwóch pierwszych prezydentów Rzeczypospolitej.
3. Na czym polegał tak zwany kryzys rządów parlamentarnych?
23. 04 (czwartek)VII B-OMAWIAMY ODRODZENIE RZECZYPOSPOLITEJ
Strony od 218 do 221.
Zagadnienia ustne:
1. Czynniki. które spowodowały w 1918 r. wzrost szans na odzyskanie niepodległości Polski.
2. Podaj pełne nazwy ośrodków władzy państwowej, które zaczęły powstawać jesienią 1918 roku.
3. Pamiętamy dokładną datę odzyskania niepodległości Polski.
24. 04 (piątek)
24. 04 (piątek)VII C-OMAWIAMY ZAMACH MAJOWY I RZĄDY SANACJI
Strony od 240 do 244.
1. Pamiętamy miesięczną i roczną datę zamachu majowego (maj 1926 r. )
2. Przyczyny zamachu majowego (str. 240)
3. Roczna data konstytucji kwietniowej
4. Najważniejsze postanowienia konstytucji kwietniowej
5. Rozumiemy pojęcia: sanacja, obóz sanacyjny.
27. 04. 2020  VII B: OMAWIAMY WALKĘ O GRANICĘ WSCHODNIĄ POLSKI

 Strony od 222 do 227 (dla chętnych strony od 228 do 229).

 Zagadnienia ustne:

 1. Pamiętamy nazwy, przywódców i najważniejsze założenia dwóch koncepcji polskiej granicy wschodniej.
2. Pamiętamy nazwy wydarzeń zbrojnych, które miały wpływ na ukształtowanie się polskiej granicy wschodniej (np. wyprawa kijowska, bitwa warszawska, nadniemeńska).
3. Pamiętamy roczną datę i najważniejsze postanowienia pokoju w Rydze.
4. Umiemy wskazać na mapie ostateczne wschodnie granice Polski i najważniejsze wschodnie miasta, które znalazły się w Polsce (Wilno, Lwów).

29. 04. 2020 VII C:  OMAWIAMY GOSPODARKĘ II RZECZYPOSPOLITEJ.

 Strony od 245 do 250.

 Zagadnienia ustne:  Umiemy scharakteryzować najważniejsze osiągnięcia gospodarcze międzywojennej Polski (zwracamy uwagę na: reformę walutową Grabskiego, przyczyny i znaczenie budowy portu  w Gdyni, nowych linii kolejowych (tzw. magistrali węglowej), Centralnego Okręgu Przemysłowego(COP – u).

30. 04. 2020 VII B: OMAWIAMY KSZTAŁTOWANIE SIĘ POLSKIEJ GRANICY ZACHODNIEJ I POŁUDNIOWEJ

Strony od 230 do 234.

Zagadnienia ustne:

1. Umiemy wskazać  na mapie zachodnią, południową i północną granicę międzywojennej Polski.
2. Pamiętamy dwa skutki powstania wielkopolskiego.
3. Czym zakończył się dla Polski plebiscyt na Warmii, Mazurach i Powiślu?
4. Wymień trzy skutki trzeciego powstania śląskiego.
5. Pamiętamy nazwy działań zbrojnych mających wpływ na ukształtowanie się polskiej granicy północnej, zachodniej i południowej (powstanie wielkopolskie, trzy powstania śląskie, walki o Śląsk Cieszyński).

4. 05. 2020  VII B: OMAWIAMY RZĄDY PARLAMENTARNE W POLSCE MIĘDZYWOJENNEJ.

 Strony od 235 do 239.

 Zagadnienia ustne:

1. Pamiętamy roczną datę konstytucji marcowej i jej najważniejsze postanowienia.
2. Pamiętamy imiona i nazwiska dwóch pierwszych prezydentów Rzeczypospolitej.
3. Na czym polegał tak zwany kryzys rządów parlamentarnych?

 Drodzy Uczniowie, wkrótce będę oceniał Wasze prace z historii i techniki. Będziecie musieli mi przesłać zdjęcia tych prac. Każdą pracę trzeba będzie podpisać imieniem i nazwiskiem, klasą, do której uczęszczamy oraz numerem z dziennika lekcyjnego. Termin nadesłania prac i adres mailowy podam wkrótce. Z techniki za każdą pracę każdy z Was otrzyma po dwie oceny cząstkowe (tj. za pracę na lekcji oraz za wygląd końcowy pracy).

Pozdrawiam Was.
6. 05. 2020 (środa) VII C  OMAWIAMY SPOŁECZEŃSTWO ODRODZONEJ POLSKI

 Strony od 251 do 254.  Zagadnienia ustne:

  1.  Pamiętamy nazwy kilku narodowości zamieszkujących tereny II Rzeczypospolitej.
  2. Wiemy, że odrodzona Polska była państwem wielonarodowościowym.
  3. Wiemy, z którymi mniejszościami narodowymi władze polskie miały napięte sytuacje (Ukraińcy, Żydzi, Niemcy).
  4. Na czym polegał rozwój edukacji w międzywojennej Polsce?

 7. 05. 2020 (czwartek) VII B   OMAWIAMY ZAMACH MAJOWY I RZĄDY SANACJI

 Strony od 240 do 244.

1. Pamiętamy miesięczną i roczną datę zamachu majowego (maj 1926 r. ) 

2. Przyczyny zamachu majowego (str. 240)

3. Roczna data konstytucji kwietniowej

4. Najważniejsze postanowienia konstytucji kwietniowej

5. Rozumiemy pojęcia: sanacja, obóz sanacyjny.

 

8.05 2020 (piątek)VII C  OMAWIAMY OSIĄGNIĘCIA II RZECZYPOSPOLITEJ

 Strony od 255 do 259.  Zagadnienia ustne:

  1.  Wymień dziedziny, w których Polacy wykazali się szczególnymi osiągnięciami w dwudziestoleciu międzywojennym (matematyka, chemia, literatura, technika, kino, malarstwo, architektura).
  2. Wykonaj ustnie ćwiczenie 2 ze strony 257.
  3. Podaj imiona i nazwiska pięciu polskich przedstawicieli w dziedzinie literatury.

 

 11. 05. 2020 (poniedziałek) VII B  OMAWIAMY GOSPODARKĘ II RZECZYPOSPOLITEJ

 Strony od 245 do 250.  Zagadnienia ustne:

Umiemy scharakteryzować najważniejsze osiągnięcia gospodarcze II Rzeczypospolitej (zwracamy uwagę na : reformę walutową Grabskiego, przyczyny i znaczenie budowy portu w Gdyni, nowych linii kolejowych – tak zwanej magistrali węglowej – oraz Centralnego Okręgu Przemysłowego - COP – u).

 PONADTO KLASY: VI C, VII B, VII C!

Przypominam o nadsyłaniu zaległych prac pisemnych z historii przez osoby, które jeszcze tego nie zrobiły na adres: maciek1102k@wp.pl.

13. 05. 2020  VII C: OMAWIAMY POZYCJĘ MIĘDZYWOJENNEJ POLSKI NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ.

Strony od 260 do 263.Zagadnienia ustne:

  1.  Wymień państwa, z którymi Polska zawarła przyjazne sojusze w okresie dwudziestolecia międzywojennego.
  2. Jaką politykę w sferze zagranicznej dla Polski chciał prowadzić Józef Piłsudski?
  3.  Jakie zagrożenie dla Polski stanowiły układy w Rapallo i Locarno?

14. 05. 2020 VIIB: OMAWIAMY SPOŁECZEŃSTWO ODRODZONEJ POLSKI.

Strony od 251 do 254. Zagadnienia ustne:

  1.  Pamiętamy nazwy kilku narodowości zamieszkujących tereny II Rzeczypospolitej.
  2. Wiemy, że odrodzona Polska była państwem wielonarodowościowym.
  3. Wiemy, z którymi mniejszościami narodowymi władze polskie miały napięte sytuacje (Ukraińcy, Żydzi, Niemcy).
  4. Na czym polegał rozwój edukacji w międzywojennej Polsce?

15. 05. 2020  VII C: OMAWIAMY SYTUACJĘ POLSKI PRZED WYBUCHEM II WOJNY ŚWIATOWEJ.

Strony od 264 do 267. Polecenia ustne:

  1. Wykonaj ćwiczenie 1 i 2  (praca z mapą) ze strony 266.
  2. Wskaż obszar Zaolzia na mapie na stronie 266.
  3. Przedstaw najważniejsze niemieckie żądania wobec Polski przed wybuchem II wojny światowej.
  4. Na pomoc których państw liczyła Polska w przypadku zbrojnego zaatakowania ze strony   hitlerowskich Niemiec?
  5. Jakie były najważniejsze postanowienia paktu Ribbentrop – Mołotow dla sprawy polskiej (strona 267 i mapa na stronie 266)?

18. 05. 2020  VIIB: OMAWIAMY OSIĄGNIĘCIA II RZECZYPOSPOLITEJ.

Strony od 255 do 259. Zagadnienia ustne:

  1.  Wymień dziedziny, w których Polacy wykazali się szczególnymi osiągnięciami w dwudziestoleciu międzywojennym (matematyka, chemia, literatura, technika, kino, malarstwo, architektura).
  2. Wykonaj ustnie ćwiczenie 2 ze strony 257.
  3. Podaj imiona i nazwiska pięciu polskich przedstawicieli w dziedzinie literatury.

 

Uwaga, Uczniowie klasy VII B!

 

Proszę wypełnić zamieszczony test komputerowo i przesłać go do niedzieli 17 maja na adres maciek1102k@wp.pl - Z powodu opóźnienia w publikacji testu, czas przesłania prac do 23 maja

 test_zdalny__VII_b.

Proszę klasa 7b do środy 27 maja wypełnić komputerowo zamieszczony  test i przesłać go na adres: maciek1102k@wp.pl. Pozdrawiam Was.
Proszę klasa 7c środy do 20 maja wypełnić komputerowo zamieszczony  test i przesłać go na adres: maciek1102k@wp.pl. Pozdrawiam Was.

 

20. 05. 2020 VII C : POWTARZAMY WIADOMOŚCI DOTYCZĄCE POLSKI W OKRESIE MIĘDZYWOJENNYM.

 Wykonujemy ustnie ćwiczenia: 1, 4, 8, 10, 11, 12 ze strony 271 w podręczniku.

 21. 05. 2020 VII B:  OMAWIAMY SYTUACJĘ MIĘDZYWOJENNEJ POLSKI NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ.

 Strony od 260 do 263. Zagadnienia ustne:

  1. Wymień państwa, z którymi Polska zawarła przyjazne sojusze w okresie dwudziestolecia międzywojennego ( Łotwa, Rumunia, Francja, ZSRR, Wielka Brytania, Niemcy)
  2. Jaką politykę w sferze zagranicznej dla Polski chciał prowadzić Józef Piłsudski?
  3. Jakie zagrożenie dla Polski stanowiły układy w Rapallo i Locarno?

 22. 05 2020 VII C:  PRACUJEMY Z TEKSTAMI ŹRÓDŁOWYMI DOTYCZĄCYMI DZIEJÓW II RZECZYPOSPOLITEJ.

Wykonujemy ustnie następujące ćwiczenia zamieszczone pod tekstami źródłowymi: 1 i 2 ze strony 221. 1 ze strony 222, 2 ze strony 237 oraz 2 ze strony 241.

 25. 05. 2020 VII B: OMAWIAMY SYTUACJĘ POLSKI PRZED WYBUCHEM II WOJNY SWIATOWEJ.

 Strony od 264 do 267. Polecenia ustne:

  1. Wykonaj ćwiczenie 1 i 2  (praca z mapą) ze strony 266.
  2. Wskaż obszar Zaolzia na mapie na stronie 266.
  3. Przedstaw najważniejsze niemieckie żądania wobec Polski przed wybuchem II wojny światowej.
  4. Na pomoc których państw liczyła Polska w przypadku zbrojnego zaatakowania ze strony hitlerowskich Niemiec?5. Jakie były najważniejsze postanowienia paktu Ribbentrop – Mołotow dla sprawy polskiej (strona 267  i mapa na stronie 266)?
27. 05. 2020 VII C: OMAWIAMY NA PODSTAWIE MAPY DZIEJE POLSKI I EUROPY W DWUDZIESTOLECIU MIĘDZYWOJENNYM.

 Polecenie: Wykonaj ustnie następujące ćwiczenia polegające na pracy z mapą: 1 i 2 ze strony 190, 2 ze strony 197, 1 i 2 ze strony 200, 2 ze strony 213 oraz 2 ze strony 224.

 28. 05. 2020 -VII B : POWTARZAMY WIADOMOŚCI DOTYCZĄCE POLSKI W OKRESIE MIĘDZYWOJENNYM.

 Polecenie: Wykonaj ustnie  ćwiczenia: 1, 4, 8, 10, 11 i 12 ze strony 271 w podręczniku.

 29. 05. 2020 VII C: POWTARZAMY WIADOMOŚCI DOTYCZĄCE OKREŚLANIA WIEKÓW I TYSIĄCLECI DAT ORAZ UPŁYWU LAT MIĘDZY DATAMI.

 Wykonujemy ustnie ćwiczenia związane z treścią powyższego tematu.

 1. 06. 2020 VII B:  PRACUJEMY Z TEKSTAMI ŹRÓDŁOWYMI DOTYCZĄCYMI DZIEJÓW II RZECZYPOSPOLITEJ.

 Polecenie: Wykonaj ustnie następujące ćwiczenia zamieszczone pod tekstami źródłowymi: 1 i 2 ze strony 221, 1 ze strony 222, 2 ze strony 237 oraz 2 ze strony 241.

Biologia

Materiały do pracy samodzielnej klasa 7d 

karta pracy  

biologia_7d_3 kwietnia 20     biologia kl.7d_27 marca 20r 

biologia_7d_30 marca 20    biologia_7d_6 kwietnia 20

biologia_7d_17 kwietnia 20    biologia_7d_20 kwietnia 20

biologia_7d_24kwietnia2020r.   biologia_7d_4 maja 2020r

biologia_7d_8maja2020r.     biologia_7d_11maja_2020r

 biologia_7d_15_maja2020r.   biologia_7d_18maja2020r 

biologia_7d_25maja2020r.     biologia_7d_1czerwca2020r.  

biologia_7d_29maja2020r.

 biologia_7d_8czerwca2020r.   biologia_7d_5czerwca2020r..docx 

 

Materiały do pracy samodzielnej klasa 7a, b, c

alergia_a_pylenie_karta_pracy_klasa_7a,b,c

biologia_7a,b,c_30.03.20r.            biologia_7a,b,c_1,2.04-3.04.20.

biologia_7a,b,c__6.04-8.04.20.     biologia_7a,b,c__15.04-17.04.20. 

biologia_7a,b,c_20.04-22.04.20.   biologia_7a,b,c__23.04-24.04.20. 

biologia_7a,b,c__27.04-29.04.20. biologia_7a,b,c__27.04-29.04.20.

biologia_7a,b,c_30.04.20              biologia_7a,b,c_04.05.-06.05.20r.

biologia_7a,b,c_07.05.-08.05.20r  biologia_7a_b_c_11-13maj20r. 

biologia_7a,b,c_14.05.-15.05.20r.  biologia_7a,b,c_18.05.-20.05.20r.

biologia_7a,b,c_21.05-22.05.20r    biologia_7a,b,c_25-27.05.20r. 

biologia_7a, 7b, 7c_28.05-29.05.2020  biologia_7a,b,c_01-03.06.20

 biologia_7a,b,c_04.06-05.06.2020    biologia_7a,b,c_08.06-10.06.2020.

biologia_7d_19czerwca2020

biologia_7d_15czerwca2020r.

Geografia

 Materiały do pracy samodzielnej klasy 7a, b, c, d 

   karta pracy

Drodzy uczniowie kl. 7 proszę abyście przysyłali rozwiązane i podpisane prace na emaila halina.jaruga39@gmail.com  

geografia_kl._7c_26.03-8.04.20r.

gegrafia_kl._7a_26.03-8.04.20r.

geografia_kl._7b,_7d_26.03-8.04r.

geografia_kl._7c__15-24.04.2020 

geografia_kl._7a,_7b,_7d_;_15-24.04.2020

geografia_kl._7b_i_7d_28.04.2020.

geografia_kl._7a_27.04.2020_i_29.04.2020_r.

geografia_kl._7c_27.04.2020_i_28.04.2020_r.

geografia_kl._7a_4-8.05.2020.  geografia_kl._7b_i_7d_4-8.05.2020

 geografia_kl_7c_4-8 maj 2020     geografia_kl_7a__7c_11-15maj2020.

geografia_kl_7b_i_7d_11-15maj2020.

geografia_kl._7a,_7c_18-22.05.2020.  

geografia_kl._7b,_7d_18-22.05.2020

geografia_kl._7b,_7d_25__29.05.2020.

geografia_7a,_7c_25__29.05.2020.

geografia_kl._7a,_7c_1-5.06.2020r.

geografia_7b,_7d_1-5.06.2020.

geografia_kl._7a,_7c__8-10.06.2020. 

geografia_kl._7b,_7d_9.06.2020.

 
geografia_kl._7b,_7d_19.06.2020.

geografia_kl._7a,_7c_15.06.2020.

 

Fizyka

1_fizyka_7b_i_7d_31.03   1_fizyka_7c_1.04    1_fizyka_7a_2.04.docx

2_fizyka_7d_1.04   2_fizyka_7c_2.04     2_fizyka_7a_i_7b_3.04

3_fizyka_7b_i_7d_7.04  3_fizyka_7c_8.04  3_fizyka_7a_16.04

4_fizyka_7c_i_7d_15.044_fizyka_7a_i_7b_17.04

5_fizyka_7c__16.04  5_fizyka_7b_i_7d_21.04  5_fizyka_7a__23.04 

6_fizyka_7c_i_7d_22.04  6_fizyka_7a_i_7b_24.04  

7_fizyka_7c_23.04.   7_fizyka_7b_i_7d_28.04     7_fizyka_7a_30.04.   

8_fizyka_7c_i_7d_29.04.

9_fizyka_7c_30.04.

praca_domowa_dla_wszystkich_klas_7

8_fizyka_7b_5.05.     8_fizyka_7a_7.05

9_fizyka_7d_5.05      9_fizyka_7c_6.05.     9_fizyka_7a_i_7b_8.05

10_fizyka_7c_7.05   10_fizyka_7d_6.05  

10_fizyka_7b_12.05 10_fizyka_7a_14.05

11_fizyka_7c_13.05.      11_fizyka_7a_i_7b_15.05   

11_fizyka_7d_12.05.   
12_fizyka_7d_13.05.   12_fizyka_7c_14.05    12_fizyka_7b_19.05     

12_fizyka_7a_21.05   13_fizyka_7a_i_7b_22.05    13_fizyka_7c_20.05   13_fizyka_7d_19.05

14_fizyka_7c_21.05   14_fizyka_7a,_7b,_7d_22.05

15_fizyka_7a,_7b,_7c_i_7d_od_25.05_do_29.05.

 16_fizyka_7a,7b,7c_i_7d_od_25.05_do_29.05

17_i_18_lekcja_z_fizyki_7a,_7b,_7c_i_7d_od_1.06._do_5.06.

19_fizyka_7b,7c_i_7d_od_8.06_do_10.06.

20_fizyka_7d_10.06

 

plik1plik2plik3plik4 

Chemia

Karty pracy z chemii - klasy 7a,b,c,d 

 karty pracy

chemia_7a_6kwietnia,_7b,7c,7d_2kwietnia

chemia__7a,_7b_31marca,_7c_27marca,_7d_1kwietnia

chemia__7a,7b,7c_26marca,_7a_30marca

 chemia_7a,7b_7kwietnia,_7c_3kwietnia,_7d_8kwietnia

 chemia_7d_15kwietnia, 7b,7c_16kwietnia, 7a_20kwietnia

chemia_7d_16kwietnia,7c_17kwietnia,7a,7b_21kwietnia 

chemia_7d_22kwietnia,_7b,7c_23kwietnia2020r.

chemia_7d_23 kwietnia,7c_24 kwietnia2020r.

chemia_7a_27 kwietnia2020r.

chemia_7a,7b_28kwietnia2020r.

chemia_7d_29kwietnia,7b,7c_30kwietnia,7a_4maja2020r 

chemia_7d_30kwietnia 7a, 7b_5 maja 7c_7 maja2020r.

chemia_7d_7maja,7a,7b_12maja,7c_14maja2020r.

chemia_7d_6maja,7b_7maja,7c_8maja,7a_11maja2020r.

chemia_7d_13maja,7b_14maja,7c_15maja,7a_18maja2020r.

 chemia_7d_14maja,7a,7b_19maja,7c_21maja2020r.

 chemia_7d_20maja,7b_21maja,7c_22maja,7a_25maja2020r 

chemia_7d_21maja,7a,7b_26maja,7c_28maja2020r.

chemia_7c_29maja,_7a,7b_2czerwca,_7d_27maja

chemia_7d_3czerwca,7b,7c_4czerwca,7a_8czerwca2020r.

 chemia_7d_4czerwca,7a,7b_9czerwca,7c_5czerwca2020r

Matematyka

W związku z zawieszeniem zajęć w szkołach

Komitet Organizacyjny Konkursu Kangur Matematyczny
podjął decyzję o przeniesieniu zawodów na dzień 16.04 br

Materiały dla klas 7 A, B, C, D

mat_kl.7_1.04.   mat_kl.7_30.03.   mat_kl.7_3.04.  mat_kl.7_27.03. 

mat_kl.7_2.04.  mat_kl.7_26.03.   mat._kl.7._6.04.   mat._kl.7_7.04.

mat._kl.7_17.04.  mat._kl.7_16.04.  mat._kl.7_15.04.

mat._kl.7_20.04.  mat._kl.7_21.04.  mat._kl.7_22.04.  mat._kl.7_23.04. 

 mat._kl.7_30.04.     mat._kl.7_29.04.     mat._kl.7_27.04. 

mat._kl.7_4.05    mat._kl7_6.05   mat._kl.7_7.05     mat._kl.7_8.05

 mat._kl.7_11.05.   mat._kl.7_13.05.  mat._kl.7_14.05.   mat._kl.7_15.05 

mat._kl.7_18.05   mat.__kl.7_20.05.  mat.__kl.7_21.05.   mat._kl.7_22.05.

mat._kl.7_25.05    mat._kl.7_27.05.   mat._kl.7_28.05.    mat._kl.7_29.05.         

mat._kl.7_3.06.     mat._kl.7_4.06.     mat._kl.7_5.06.

mat._kl.7_8.06.     mat._kl.7_10.06    mat._kl7_15.06      mat._kl.7_19.06. 

mat._kl.7_22.06.   mat._kl.7_24.06 .  mat._kl.7_25.06

 

 

Zajęcia rozwijające

 zajecia_rozwijajace_klasa_7c_02.04.20__16.04.20.

 zajecia_rozwijajace_klasa_7c_14.05.20__21.05.20.

jecia_rozwijajace_klasa_7c_23.04.20_,30.04.20,_07.05

zajecia_rozwijajace_klasa_7c_28.05.20__04.06.20.

 zajEcia_rozwijajAce_klasa_7_c___25.06.20.

Informatyka

 

 E-podręcznik: https://dlaucznia.migra.pl/ 

Informatyka, klasy 7 b,d – nauczyciel uczący Elżbieta Sitarz

Temat 12. z podręcznika (str. 129 - 145): Programowanie w języku Scratch

W celu powtórzenia i utrwalenia zdobytych wiadomości na zajęciach lekcyjnych należy pobrać bezpłatnie program SCRATCH ze strony internetowej: https://scratch.mit.edu/download. Następnie zainstalować go na swoim komputerze. Ćwiczenia z podręcznika należy powtórzyć.

Informatyka,_kl._7b,_7d__30.03-3.04.20 

informatyka,_kl.7b__6.04.20

informatyka,_kl._7b,_d,__15-17.04.2020_r..odt

informatyka,_klasa_7b,_d__20.04.2020r.,_23.04.2020r. 

informatyka,_klasa_7b,_d__(27-30.04.2020_r) 

informatyka,_klasa_7_b,_d_4.05,_8.05.            informatyka,_klasa_7_b,_d__11.05,_14.05

informatyka,_klasa_7_b,_d__18.05,_21.05.       informatyka,klasa_7b,d__25.05,_28.05

 informatyka,klasa_7b,d,__1.06.2020_r.,_4.06.2020 

informatyka,_klasa_7_b_8.06.2020

informatyka._kl._7b,_15.06.2020_r.

 

Klasy 7a,b,c,d nauczyciel uczący Katarzyna Sobańska

Przypominamy materiał klasy 6 o arkuszu kalkulacyjnym, który znajdziecie w podręczniku na stronie 162 lub tutaj, wykonujemy ćwiczenia od 1-4, a polecenia z zadań  1-3 wykonujecie w 1 pliku i pracę do oceny

przesyłacie na adres katarzynasobanskasp9@gmail.com

Przepraszam, wkradł sie bład do daty wykonania pracy z informatyki, wz zwiazku z tym data odesłania to 8 maj 2020r

 inf. kl_7a,b,c,d p.SOBAŃSKA_do_30_kwietnia.    PLIK DO PRACY.xls

Programy potrzebne do realizacji tematu (do wyboru):

LibreOffice Calc (do pobrania bezpłatnie w ramach pakietu LibreOffice)
Arkusze Google (wersja online bezpłatnie)
Microsoft Excel (licencja płatna w ramach pakietu Microsoft Office)

Jeśli pracujesz w wersji online bezpłatnie po uruchomieniu nowego szablonu wybierz z polecenia |Plik-> pobierz Microsoft Excel (.xlsx) następnie Plik otwórz i wybierz z POBRANYCH lub z innego miejsca gdzie zapisujesz docelowo pliki z internetu. W razie problemów kontaktuj się ze mną.

Gdyby coś było nie jasne proszę o kontakt przez e-mail lub messenger 

Informuję, iż brakuje mi prac z wcześniejszego teamtu, będzie sie to niestety wiązało ze słabszą oceną :(
Jeśli ktoś jeszcze dośle ma szansę max na 4 ale to zawsze coś :)

Kalkulacje w EXcelu - stosujemy formułę warunkową jeżeli - strona 174 podręcznik

Praca domowa zad 6. str 179 -praca do przesłania do 22.05.20

Plik do pracy: Srednie.   nagrody.   nagrody_z_przykladem   premia

Dalsze obliczenia w arkuszu kalkulacyjnym. Wykonujemy zadania na załączponych plikach, utrwalając wiadomości o arkuszu. Jeżeli podczas zajęć on-line uczeń nie zaprezentuje swojej pracy, wysyła ją na Teams, bądź na adres e-mail do 26.05.20

Pliki do pobrania    saldo    budzet    saldo_plik_ze_wskazowkami.

Uwaga 

Konkurs z programowani w Pythonie, w wersji blokowej, jeśli chcesz spróbuj swoich sił

to kliknij -> https://pixblocks.com/restore-classic/#zgloszenie

 

Programujemy w języku Logo

wersja demonstracyjna Imagine link do pobrania programu LOGOMOCJA -wersja bezpłatna

Zapoznajemy się z tematem od strony 146 do 149, wykonujemy ćwiczenia 2 ze str.149, pliku nie możemy zapisać więc wykonujemy zdjęcie-zrzut ekranu i przesyłamy na czat spotkania -zespołu informatyka - Praca dla nieobecnych podczas zajęć na TEAMS. Termin nadsyłąnia prac do 12.06.2020. 

  

Muzyka

 Wykonaj kartę pracy: Balet i taniec klasyczny.

Wszystkie wiadomości do wykonania karty pracy znajdziesz w podręczniku na stronach 123 – 127 oraz pod załączonymi linkami.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Balet

https://pl.wikipedia.org/wiki/Piotr_Czajkowski

https://pl.wikipedia.org/wiki/Jezioro_%C5%82ab%C4%99dzie

https://pl.wikipedia.org/wiki/Balet_polski

https://pl.wikipedia.org/wiki/Terminologia_ta%C5%84ca_klasycznego

Ponadto proszę ćwiczyć piosenki, których podkłady i pełne wersje były przesłane wcześniej.

Proszę każdy nowy temat wpisywać do zeszytu przdmiotowego.

Pozdrawiam Aleksandra Morawiec – Sikucińska

  karta pracy

 

Zadanie do wykonania od 27.03 do03.04.  muzyka_kl. 7 rap pobierz

Zadanie do wykonania od 06.04 do 17.04 muzyka kl. 7 muzyka_filmowa

Proszę do 17 kwietnia przesłać na mój adres mailowy trzy zadania:kartę pracy o balecie i tańcu klasycznym, nagrania rapowanek i zadanie o muzyce filmowej. Proszę w temacie maila lub w treści wiadomości wpisać swoje imię i nazwisko oraz klasę.

20-30. 04 muzyka kl._7

W odpowiedzi na Wasze prośby zamieszczam dwie karty pracy z muzyki, które były wykonywane w lutym i marcu w szkole

opera_karta_pracyorkiestra

Po południu wkleiłam zły plik z tematu opera. Tym, którzy wykonali błędnie wstawioną kartę pracy, zaliczę to zadanie. Przepraszm wszystkich za pomyłkę.

04.05 - 15.05. muzyka kl. 7 spiewamy 

Zadania dodatkowe z muzyki zadania dodatkowe

18.05-29.05 instrumenty_elektryczne_klasa 7karta_pracy_elektrofony 

01.06-12.06 znalezione w sieci muzyka klasa_7

kl._7_na_wakacje

 

Wychowanie fizyczne

Wybieramy jeden temat. Forma realizacji – referat lub prezentacja.

  1.  Wpływ wysiłku fizycznego na organizm człowieka.
  2. Podobieństwa i różnice na podstawie wybranych dyscyplin sportowych – sport wyczynowy i amatorski.

Ponadto zachęcamy naszych uczniów do aktywności ruchowej w domu:

  • Bieg w miejscu – 1 minuta
  • Krzesełeczko przy ścianie  -10 sekund
  • Brzuszki – x 15
  • Przysiady – x15
  • Pajacyki – x10 ????
Zachęcamy wszystkich uczniów do aktywności fizycznej w domu. 
W załączniku wykreślanka z dyscyplin sportowych oraz propozycja gry planszowej.  

Propozycja zajęć sportowych z gumami oporowymi dla uczniów klas VII

ćwiczenie1  ćwiczenie 2   ćwiczenie 3

TRZYMAJ SIĘ PROSTO

 Zachęcamy Was do wykonywania ćwiczeń mających wpływ na prawidłową postawę ciała. Prosimy o wykonanie ich w tym tygodniu przynajmniej 2 razy. Dodatkowo zestaw wpływający na piękną talię, która niestety podczas siedzenia w domu jest „zagrożona”.

Pamiętajcie, aby założyć wygodny strój, otworzyć okno i wykonywać ćwiczenia na ręczniku lub kocu.

  POZDRAWIAMY – NAUCZYCIELE W-F!

 Ćwiczenia dla klas 4-8

https://www.youtube.com/watch?v=eiHGj8Tuo-I

https://www.youtube.com/watch?v=cppA-_eUX_g

https://www.youtube.com/watch?v=vNUWtyW0js0

https://www.youtube.com/watch?v=Ldeq9CPsPSo&list=PLEkRYDcpWohy41PaAfIRKpFWCtNWfU5Of

Wychowanie fizyczne dla klas 4-8
1.https://liblink.pl/gd7mP21wLg - zasady zdrowego odżywiania
2.https://liblink.pl/4V3G5hVTTv - piramida zdrowego odżywiania 

 Wasze zadanie domowe brzmi następująco "Śniadanie Mistrzów":

  1. Od WTORKU(5.05.) do PIĄTKU(8.05) staracie się przygotować zdrowe śniadanie;
  2. Przed konsumpcją wykonujecie jego zdjęcie;
  3. W piątek przesyłacie zdjęcia z całego tygodnia na adres e-mail nauczyciela, który uczy Was W-F.  W tytule wpisujecie imię, nazwisko, klasa.

Czekamy również na Wasze zaległe referaty lub prezentacje. Ostateczny termin odsyłania prac, to wtorek (5.05)!

 
Nasze serca się radują kiedy widzimy, że nasi uczniowie spędzają aktywnie czas w tym trudnym okresie. Ćwiczyć można wszędzie w domu i na dworze. Zapraszamy was w dalszym ciągu do aktywności ruchowej ????

Bierzmy przykład z jednego z waszych kolegów. Kto podejmuje wyzwanie tak perfekcyjnie wykonać pompki ? Kliknij i zobacz na youtube

 Pozdrawiamy – Nauczyciele wychowania fizycznego.

Zachęcamy do ciekawostki: pt. " Równowaga ciała człowieka" oraz to aktywności ruchowej poprzez trening z krzesłem:

Witajcie. W tym tygodniu zachęcamy Was do zapoznania się z podstawowymi zagadnieniami z piłki siatkowej, takimi jak: poruszanie się po boisku, odbicia górne i dolne, zagrywka atak.

oraz zapraszamy do poczytania ciekawostek: ( załączniki) pierwszy i drugi

Witajcie ten tydzień poświęcamy zagadnieniom z piłki koszykowej i piłki nożnej. Na filmikach znajdziecie ćwiczenia doskonalące elementy techniczne obu dyscyplin takie jak: rzuty do kosza, podania i chwyty piłki, strzały na bramkę, przyjęcie i dośrodkowanie piłki. Poznacie kilka trików z piłki nożnej, które waz z kolegami, koleżankami możecie poćwiczyć na świeżym powietrzu. Miłej zabawy.

https://www.youtube.com/watch?v=vMdCVxokZxc&t=25s

https://www.youtube.com/watch?v=DJWS4b4AItQ&t=23s

https://www.youtube.com/watch?v=Qy1lb6FPAog&t=103s

 

https://www.youtube.com/watch?v=VtGGFx8E5jk

https://www.youtube.com/watch?v=dZz5HbOdl0A&t=7s

https://www.youtube.com/watch?v=QJXvfkfrWxQ&t=3s

https://www.youtube.com/watch?v=0ta2RZdiapU

https://www.youtube.com/watch?v=FWVvArTb5L4

Uwaga ! 

Zachęcamy uczniów, którzy chcą postarać się o lepszą ocenę z wychowania fizycznego na koniec roku o przesyłanie udokumentowania swojej aktywności ruchowej. Mogą to być zdjęcia, filmiki. Prace wysyłamy do swoich nauczycieli uczących. Prosimy o zaangażowanie osób, które maja sytuację proponowanych ocen końcowych np. 45

 

Witajcie. Ten i przyszły tydzień proponujemy Wam zapoznać się z zagadnieniami z piłki ręcznej. Na filmikach zobaczycie technikę podań i chwytów piłki, rzutów na bramkę oraz technikę zwodu pojedynczego. Cały czas zachęcamy Was do aktywności fizycznej na świeżym powietrzu. 

https://www.youtube.com/watch?v=6T1dBroSfUY

https://www.youtube.com/watch?v=5Qd2ZA834qc

https://www.youtube.com/watch?v=5g6kNUFH78o

https://www.youtube.com/watch?v=PIcyCc8GD3I

https://www.youtube.com/watch?v=_LUqK9hwOhQ

https://www.youtube.com/watch?v=E6OepaG89C0

 

Plastyka

 

 

 

 

Uczniowie wszystkich klas 7 wykonują jedno zamieszczone zadanie   notatka z poleceniem 

Uczniowie wszystkich klas 7 wykonują zamieszczone zadanie

Proszę każdy nowy temat wpisywać do zeszytu przdmiotowego.

  plastyka_kl.7_26._03.-09.04.pobierz 

Gdyby ktoś z Was chciał się ze m,ną skontaktować podaję mój adres e-mail bluesky37@wp,pl

zadanie 1 na dodatkową ocenę dla chętnych kartka klasy5,6,7 pobierz

zadanie 1 szablony pobierz

zadanie 2 na dodatkową ocenę dla chętnych jajko witraż klasy5,6,7 pobierz

Proszę do 8 kwietnia 2020 r. przysyłać zdjęcia wykonanych przez Was prac na podany adres e-mailowy. Proszę w temacie wiadomości albo w treści maila wpisać swoje imię i nazwisko oraz klasę.

plastyka kl. 7_06 -17 04. frottage pobierz 

Konkurs dla chętnych uczniów klas 7 i 8 "Dopalaczom mówimy STOP - wybieramy zdrowie" Wszelkie pytania związane z kokursem proszę kierować do p. Pedagog Anny Studziżur. konkurs pobierz

plastyka 20-30.04 kl. 7 walorzałącznik szablony

08. 04. 2020 r. minął termin przysyłania prac plastycznych z pierwszego okresu nauczania zdalnego. Powinniście dostarczyć następujące prace:1. Drzewo - człowiek, 2. Przez dziurkę od klucza... Termin realizacji trzeciej pracy "Technika frotażu" upłynął 17.04.

 Część z Was wywiązuje sie bardzo sumiennie ze swoich obowiązków. Lecz są, niestety, tacy uczniowie, którzy nie przysłali mi jeszcze ani jednej pracy. Proszę do końca kwietnia te prace dostrczyć.

 Kolejne zadania umieszczane na stronie szkoły, proszę wykonywać zgodnie z terminem  zapisanym w nagłówku każdej pracy i odsyłać maksymalnie z tygodniowym opóźnieniem.

klasa_7_4 - 15.05. sztuka ludowa

zalacznik_kl._7_cz.1.zalacznik_kl._7_cz.2.

Zadania dodatkowe dla chętnych uczniów klas 5,6,7;

termin wykonania 22.05.2020

projekt_ozywic_sztuke_chetni_5,6,7

wizualizacja napisu chetni 5,6,7

kl._7_grafika_18-29.05.

kl._7_mona_lisa_1-12.06

kl. 7_na_wakacje

 

Religia

 

 

7ab,c,d religia12marca             7,a,b,d,c religia13marca

7a,b,c,d religia20 marca           7a_religia 26 marca

7a_religia 27 marca.doc            rel._7b,c,d. do 3.04.30

7a_religia  2 kwietnia               7a_religia 3 kwietnia

7a_religia 16,17 kwietnia   7a_rel23,24,30kwietnia - Plik przywrócony z powodów technicznych

7a_rel_7,8maja                        2020-05-05tematy_lekcji_kl._7.

 tematy_lekcji_kl._7                  tematy_lekcji_kl._7.

7a_religia14,15maja                  tematy_lekcji_kl._7

W załączniku przesyłam tematy z religii dla kl. VII oraz ważną informację dla rodziców oraz uczniów (z kl. 7 b, c oraz d), którzy nie nadesłali mi jeszcze swoich zaległych prac domowych, aby zrobili to jak najszybciej.
Pozdrawiam,
Lucyna Szymańska

Tematy_lekcji_kl._7_(1)             7a_religia21,22maja.   

tematy_lekcji_kl._7                   7a_religia28,29maja

tematy_lekcji_kl._7                   7a_religia4,5czerwca

temat_lekcji_kl._7

temat_lekcji_kl._7_(2

temat_lekcji_kl._7_15_19.06      7a_religia19,25czerwca.

temat_lekcji_kl._7_15_19.06.    temat_lekcji_kl._7_22_26.06.

 

 

 

2020-06-21tematy_wZr_kl.6a.docx 2020-06-21tematy_wZr_kl.6a.docxangielski_22_25.06.20_kl_vi_c,_d,_e_ii.doc angielski_22_25.06.20_kl_vi_c,_d,_e_ii.doc

Kontakt

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 9
w Bełchatowie
os. Dolnośląskie 204a
97-400 Bełchatów
tel/fax: +44 633 46 80

e-mail: sp9@belchatow.pl

iod@sp9.belchatow.pl

Kontakt

Dyrekcja

mgr Małgorzata Rupieta
Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 w Bełchatowie
mgr Małgorzata Rupieta
mgr Mariola Stelmaszczyk
Wicedyrektor ZSP nr 9 w Bełchatowie (kl.IV-VIII)
mgr Mariola Stelmaszczyk
mgr Marzenna Wosik
Wicedyrektor ZSP nr 9 w Bełchatowie (kl.I-III)
mgr Marzenna Wosik
mgr Danuta Kucharska
Wicedyrektor ZSP nr 9 w Bełchatowie (oddziały przedszkolne)
mgr Danuta Kucharska
Projektowanie stron internetowych Master-NET | Polityka prywatności | 142538 odwiedzin